Live Maharaja Lawak Mega 2019 Minggu 4

mlm-2019-minggu4

Live Maharaja Lawak Mega 2019 Minggu 4. Hari ini akan ditayangkan sebuah rancangan lawak kegemaran ramai. Sebenarnya dah masuk minggu keempat pun. Selalu aku akan update siaran langsung macam biasa.

Malam ini, MLM akan bersiaran seperti biasa dan pasti malam ini akan ada penyingkiran yang berlaku. Siapakah yang akan tersingkir malam ini? Jom sama-sama kita saksikan.

Minggu lepas peserta yang tersingkir adalah Popon yang merupakan peserta solo. Jadi berkemungkinan akan ada penyingkiran lagi sebabnya peserta musim ini macam ramai pulak. hehe

mlm-2019-minggu4

Tarikh : 22.11.2019

Masa : 9 pm

Live Maharaja Lawak Mega 2019 Minggu 4

Link 1

  • akan dikemaskini malam ini.

link 2 – http://www.budakgemuk.net/2019/11/live-streaming-maharaja-lawak-mega-2019-minggu-4.html

p/s : live dah update,TOLONG tekan f5/refresh sampai live muncul

Jom join group fb >> MLM Live << untuk live streaming.

Jangan lupa share tau.

Tak sabar nak tengok lak. hehehe

Selamat menonton.