Live Maharaja Lawak Mega 2019 Minggu 8

Live Maharaja Lawak Mega 2019 Minggu 8

Live Maharaja Lawak Mega 2019 Minggu 8. Hari ini akan ditayangkan sebuah rancangan lawak kegemaran ramai. Sebenarnya dah masuk minggu kelapan pun. Selalu aku akan update siaran langsung macam biasa. Malam ini, MLM akan bersiaran seperti biasa dan pasti malam ini akan ada penyingkiran yang berlaku. Siapakah yang akan tersingkir malam ini? Jom sama-sama kita saksikan.

Minggu lepas, tiada peserta yang tersingkir. 9 Orang peserta masih kekal dan berkemungkinan akan ada penyingkiran lagi sebabnya peserta musim ini macam ramai pulak. hehe.

 

Live Maharaja Lawak Mega 2019 Minggu 8

Tarikh : 20.12.2019

Masa : 9 pm

Live Maharaja Lawak Mega 2019 Minggu 8.

Link 1

 

 

link 2 – http://www.budakgemuk.net/2019/12/live-streaming-maharaja-lawak-mega-2019-minggu-8.html

p/s : live dah update,TOLONG tekan f5/refresh sampai live muncul

Jom join group fb >> MLM Live << untuk live streaming.

Jangan lupa share tau.

Kumpulan mana pula yang akan tersingkir pada malam ini? Anda rasa? Jom komen dekat bawah ya. Tak sabar nak tengok lak. hehehe

Selamat menonton.