Live Streaming Sepahtu Reunion Live 2020 Minggu 2

Live Streaming Sepahtu Reunion Live 2020 Minggu 2

Live Streaming Sepahtu Reunion Live 2020 Minggu 2. Hai korang, Malam ini akan bermulanya siaran rancangan sepahtu reunion live 2020 yang korang suka sangat tu. hehe Rancangan ini menggantikan Maharaja Lawak Mega yang dah habis tayangan dia pada minggu lepas.

Mesti ramai yang tak sabar nak tengok aksi geng-geng sepahtu beraksi kan. Jangan risau, korang boleh tengok dekat bawah ini.

Live Streaming Sepahtu Reunion Live 2020 Minggu 2

 

Tarikh : `17.1.2020.
Masa : 9 pm.

Anda sudah bersedia? Jom kita tengok sama-sama.

 

Bagi yang terlepas episod 1, korang boleh tonton di sini (klik).

 

Live Streaming Sepahtu Reunion Live 2020 Minggu 2

 

Tonton FULL episod di sini – https://hingaq.com/2020/01/sepahtu-reunion-live-2020-minggu-2-full.html (klik).

p/s : tolong refresh banyak kali sampai live streaming keluar.

Jom join group fb >> Saluran Live << untuk live Streaming.

Setiap musim, Sepahtu reunion akan ada tetamu undangan yang telah diketahui dan juga cameo mengejut yang dipilih oleh pihak Astro. Jadi siapa pula tetamu undangan pada minggu ini kan?

Kalau nak tahu, kenalah tunggu malam ni. hehe

Live Streaming Sepahtu Reunion Live 2020 Minggu 1

Ahli Kumpulan Sepahtu.

  1. Jep
  2. Shuib
  3. Pakya
  4. Rahim

Tak sabar nak tunggu persembahan diorang malam ni kan.

Selamat menonton.