Live Streaming Sepahtu Reunion Live 2020 Minggu 5

Sepahtu Reunion Live 2020 Minggu 5

Live Streaming Sepahtu Reunion Live 2020 Minggu 5. Hai korang, Malam ini akan bermulanya siaran rancangan sepahtu reunion live 2020 yang korang suka sangat tu. hehe Rancangan ini menggantikan Maharaja Lawak Mega yang dah habis tayangan dia pada beberapa minggu yang lalu.

Mesti ramai yang tak sabar nak tengok aksi geng-geng sepahtu beraksi kan. Jangan risau, korang boleh tengok dekat bawah ini.

Minggu lepas kita ada tetamu undangan iaitu Dato M. Nasir, Ramona Zam Zam dan Man Raja Lawak. Agak-agak anda, siapa pula tetamu minggu ini?

 

Sepahtu Reunion Live 2020 Minggu 5

 

Tarikh : `14.2.2020.
Masa : 9 pm.

Anda sudah bersedia? Jom kita tengok sama-sama.

ada berita gembira untuk peminat sepahtu, Pak Ya sudah kembali beraksi di pentas sepahtu pada minggu lepas. Memang meriah dan makin best pembawaan mereka mingu lepas.

 

sepahtu reunion live 2020 minggu 4 full

Bagi yang terlepas episod 4, korang boleh tonton di 👉 sini (klik).

 

Live Streaming Sepahtu Reunion Live 2020 Minggu 5

👇👇

Tonton FULL episod link – https://hingaq.com/2020/02/sepahtu-reunion-live-2020-minggu-4-full.html

 

p/s : tolong refresh banyak kali sampai live streaming keluar.

Jom join group fb >> Saluran Live << untuk live Streaming.

Setiap musim, Sepahtu reunion akan ada tetamu undangan yang telah diketahui dan juga cameo mengejut yang dipilih oleh pihak Astro. Jadi siapa pula tetamu undangan pada minggu ini kan?

Kalau nak tahu, kenalah tunggu malam ni. hehe

Live Streaming Sepahtu Reunion Live 2020 Minggu 4

Ahli Kumpulan Sepahtu.

  1. Jep
  2. Shuib
  3. Pakya
  4. Rahim

Tak sabar nak tunggu persembahan diorang malam ni kan.

** Pak Ya telah kembali beraksi bersama Sepahtu. Kita harap gandingan dan keserasian mereka akan menarik perhatian penonton dan peminat-peminat mereka.

Selamat menonton.

Jom kongsikan link Sepahtu Reunion Live 2020 Minggu 5 di facebook anda ya! Boleh tengok sama-sama kan. hehe.